Friday, November 11, 2011

koreanized

fine, I'll admit it. I think I've been 'koreanized'. lol
but so far, cuma layan lagu jer. drama or filem, blum lagi. 

kalau tgk pun sebab ader actor that I love.
bile ingat balik, aku start suker korea sbb the guys in it. lol.

so, secara random saye nak cakap pasal lelaki korea yang pernah bertakhta di hati ini. echewah. 

so, first stop: Kim Jae Wook



Kenal mamat ni from Marry Me Mary. My first korean drama, ever. tu pun setelah Al bising2 suruh aku tgk sbb cite ni best. and poof, aku jatuh cinta kat mamat nih. kalau x, xde nyer aku nk tgk habis cite tu. lols. lagipun xde bnde lain nk buat masa winter break. 



Next: Han Kyung from Super Junior


Ni x ingat la kenape aku tiba2 suker. Masa budak2 ni bising2 pasal Super Junior (masa freshmen kalau x silap) and kononyer kne pick sorang dr group tu. I chose this guy. lol. tapi skrang kalau suruh aku choose, I'll choose Siwon or Donghae.

Next: Yunho from TVXQ. 



mamat ni bile dia pakai suit and rambut dia camtu, fuh. fuh fuh.
smart oh. lagi dalam 'Keep Your Head Down' nyer MV. *pengsan.

Neexxxtttt: yang paling latest and yang paling aku angau2 kan pada masa kini


Choi Seung Hyun aka TOP from BigBang



disebabkan mamat ni sangat hot, saye post banyak sket gamba beliau. lol




*pengsan
mamat ni sebenarnyer tahap kehenseman beliau biasa2 jer. ok tipu. pada aku tahap luar biasa. LOL. pandangan beliau akan berjaya menambat hati mana2 gadis yang dia pandang. kalau x semua pun, maybe aku jer kut. lol. echewah.
serius oh. aku rasa kalau dia lalu depan aku, pandang aku, secara automatic aku pengsan. cam gamba kat bawah nih.


shoot. menusuk kalbu duh. huargh.

p.s: x semua image diorang aku suker. cam Kim Jae Wook tu, aku suker imej dia dlm Marry Me Mary jer. Yunho dlm MV Keep your Head Down and Han Kyung dalam MV Super Girl. But T.O.P is an exception. dia pakai gaya ape pun, dia tetap berjaya buat aku pengsan. LOL

3 comments:

Syazwani Zakwan said...

hahahaha ko ni mmg anagu btul nih.golek2 ak gelak bce ko punye post LOL

Aini Naz said...

kaaannnn. tulun tulun

Phoenix said...

ahahahahah angau teghukkkk