Saturday, August 11, 2012

tiba2 rasa nak update blog tanpa rasa emo. haha
ok tipu. emo sket.
x boleh tdo dh seminggu ni haaaa. apokobondo.

padahal petang semalam tido dlm 2 jam jer. 
haih. 
ari ni pindah pulookkk.
haaiihh.
satu ape x start packing nih.

haih haaiiihhhhh.

oh2, pastu cam touching sbb berpisah ngan abel. sobs :(
*padahal lain bilik jer kan, bkn x jumpe langsung.

ingat lg dulu di kala aku keresahan xde rumate ntuk junior year, terhegeh2 aku mintak nk rumate so duk 3 people apartment. xde sape nak. sobs. 
aku paham. kalau dah selesa ngan rumate masing2, buat ape nak tambah or tukar kan.
bile dh berjaya pujuk mokcik dilah ntuk jd rumate, kene pecah pulok sbb x cukup 2 people apartment.
abel ngan aten chose ntuk terima aku. terima kasih banyak2. sobs. 

berbahagia la aku hidup, makan sedap jer abel masak setahun.

di sini saya ingin merakamkan jutaan terima kasih kepada nor fatin nabilah mohd apandi kerana telah menjaga saya dengan begitu baik sekali, di kala susah dan senang. pengorbanan beliau tidak akan saya lupakan sampai bila-bila. saya minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki andai ada terkasar bahasa mahupun terguris perasaan. halalkan makan minum.
love you so much! :3

Lewis 904, 2011/2012




2 comments:

Deyla said...

awww aini. ko buat ak rasa mcm nk buat post tuk ex rumets ku juga lol

Aini Naz said...

buat buaaattttt
haha