Sunday, June 26, 2011

main masak2.

semenjak duk umah ader dapur ni kan, rajin sungguh dak2 ni masak.
dh masak, amek gmbo, pastu post kat fb. 

aku sbnrnyer kurang gemar org masak, amek gmbo pastu post kt fb nih. 
aku paham, mesti aa bangga kan, dh masak sedap2, lawa2. 
yes, I am jealous. 
saper x jeles weeeyy, kalau aku mkn nasik lauk telur ngan sambal jer, pastu tgk org post gamba masak spesel2. fuh fuh. sedapnyeerr.

tu nsb baik aku dah mkn gak. kalau aku tgh kebuluran? x rasa x sedap hati ke?
I mean, kter mkn sedap2, tunjuk pulok kt org, pastu org tu terliur je tgk.
telan air liur jer dia. pastu tiba2 kriiuukk, berbunyi perut dia.
sian dia.
rasa x best la kan. tu kalau aku laaa. 
sbb tu aku x buat. aku tau perasaan org yg tgk gambo tu camner. x best.
x nak aa org rasa perasaan camtu jugok.

bkn nk marah org wat camtu or aper2 pun. tu hak diorg la kan.
tp kalau dh post tuh, hulur la sket. meleleh air liur aku tgk.
huhuhuhuu T.T

No comments: