Friday, July 1, 2011

politik.

eh, penatla aku nk melayan politik nih. 
the argument used on one side can be use against the other side too.
so, x habis2 aaa nk gaduh.
gaduh la gaduh. ppffttt.


aku x kisah org nk politik2 nih.
just, aku x suker jenis yg, camner nk ckp eh, contoh dia camni aaa.

aku ader secara x sengaja berdebat ngan org mna ntah kt fb tu. lol
x tau aa knaper tempting nk nyampuk. 
ader yg tanyer, ader ke sebut hadis pasal haram sama sekali lawan pemimpin negara?
aku tanyer balik, ader ke yg sebut halal sama sekali lawan pemimpin negara?
 
one of them replied this:

"tang ade mende yg berlawanan ngan kjaan, kua laa hadis itu ini, kua laa video seks faked , kua laa surat kabar anjing kjaan, kua laa mcm2 mende...tp bile dianjur konsert artis mcm nak bogel smpai terkeluar itu ini ade yg bising..?gua saspek najib ngan anjing2 dia senyum lebar laa weh layan pompuan seksi kat screen tv...mane hadis nak lawan semua tuh..?ulamak2 depan gi simpan semua kitab2 dlm peti ais takut najib buang keje..."

aku x suker jenis camni. ppffttt.
jenis yg guna 'anjing' la, aper la. ayat yg provoke. 
aper yg ko ckp nih? x make sense. 
x berasas. like hello, ko nampak ke dia buat aper?
=.="
'layan pompuan seksi kt screen tv' - wtf was that? tgk movie pun ader pompuan seksi. =_____________="
tp aku x jwb aa camtu. kang makin angin mamat tu. lolol



maybe aku ni jenis yg judge org cam, "innocent until proven guilty".
damn, x pasal2 aku jd sampah ari nih, duk baca pasal bnde2 nih.
eh, tdo la. xnk tdo, study. ppfftt.

No comments: