Thursday, August 25, 2011

ntah kenape jiwa ni kacau.
haih. I'm not being myself la ckp pasal hati, cinta, blah blah nih *not that I'm in love or something like that.


but, this one dude really stirred up my life. no, not U-you-know-who. he was nothing but the worst mistake in my life. lol. lawak bler ingt balik.
ok, sambung drama sedih.


aku beli ikan emas tu sbnrnyer nk menggembirakan hati yg duka lara. 
mmg berkesan. serius happy bler dapat ikan tuh.
tapi sayang hanya sementara. *chewah
sebab tu bler dia mati, aku nangis cam bak kata mak, org mati anak.
sebab aku dh lama jugak pendam bnde nih. x macho la nangis. 
nangis tu ntuk org yg lemah jer.
tapi ntah kenape, bler ikan tu mati, laju jer mencurah air mata nih.
mmg aku sedih ikan tu mati but there was something else.
cam, air mata yg patutnyer kuar sblum ni, yg aku duk tahan2, keluar jugak akhirnyer.


yes, I know. I'm not being myself cakap camni.


no matter how hard I'm trying to act tough like everything's alright, deep inside I'm too vulnerable. kenape emo sangat nih.
jangan cari pasal please aini. sem baru start. 
dh la bakal xder life sem ni. 
concentrate please.

No comments: