Wednesday, August 24, 2011

since sebelum ni ader cakap nk beli something ntuk diri sendiri, aku beli la sekor goldfish. siap balang bulat tuh, ader pokok ngan batu sket lg.
dah lama dh nak bela ikan ni. dr freshman lg.
tgh stress2 ni aku spend tanpa berfikir 2 kali. so, puff! aku pun beli.



dgn bahagia nyer aku bawak Blueberry balik. Ipan yg bg nama. since nama tu cam comel jer. ltk jer aaa nama Blueberry.
serious happy. dh la comel sangat blueberry nih. huargh.
dh siapkan air sumer, aku letak la dia dlm tu.
dh nampak cam pelik dah sebenarnyer. tp since nk kne pegi soran bushi tu, tinggal la kejap. 

aku letak la sket flake makanan dia tuh.


balik tu aku pun dgn eager nyer nk tgk keadaan Blueberry. dia x berenang2 pun. duk diam jer kt dasar tuh. insang dia pun x gerak dah.
T.T
sooooooooooooooobbbbbbbbbbbbbbssssssssssss.



sumpah kecewa. kecewa sangat nih. cam org mati anak pulok aku nangis. x tau knaper. 
bnde tu comel sangaaaattttt. sian nyeeerrrrrrr T.T
mmg la org kata kalau ajal dh sampai tu, x dapek nk elak dah. tapi bawah jagaan aku kuuuutttt T.T



dh la buat cendol ptg td x jadik. mmg malang aaaa nasib hari nih.


sok nk pegi amek ikan baru since ader warranty. haaaa, beli ikan pun ader warranty. dia kata kalau mati dlm masa 14 hari, dtg balik bawak ikan mati tu, tukar yg baru.
sok nk pegi. so, hopefully, Blueberry II nanti panjang laaa umur beliau. 



kalau mati jugak, bunuh diri aaaa.

4 comments:

fadheR said...

dlu kite pon bela jugak pastu mati sebab gune air paip haha bru tau xde oxygen. pastu gune air dasani sbb commodore byk kan kemain ikang berenang dlm dasani haha

Aini Naz said...

seyes pakai air dasani? dem. meal plan 8 jer, camner nih? haha

fadheR said...

haha takde la. air ape2 je asalkan bukan air paip. beli air botol walmart murah2 hehe

Aini Naz said...

aku dh buat daaahhh. hopefully, panjang laaaa umur Blueberry II. hihi :3