Friday, January 7, 2011

sweet talk

knaper aku mudah terpedaya ngan sweet talk atau dalam erti kata lain, pujuk rayu?
wait, bukan terpedaya, mudah simpati mungkin?
haih.
aku jenis yg agak berhati-hati jugok dalam konon2 percaya tuh.
*heh. aper yg aku merapek nih.


haih. dpt gene dr abah nih. dia senang jer beli klau ader mna2 salesman approach dia. sama ah ngan aku.
bkn sbb aper, kesian tgk org tuh berusaha sngt nk jual. 
"kira sedekah laa" kata abah.
but, klau sumer org berfikiran cam abah, kaya dowh salesman tuh.
plng mahal kne masa freshie. hilang $150 klau x silap.
dh pompuan tu duk pegang tgn aku sruh beli. pastu x berkesan pun produk tuh. huargh.


tapi skrang aku x lose any money pun. just, big possibility I'll hurt someone's feeling even though I never have the intention to do so.


is this sympathy a good thing, or a bad thing?


haiz. why did you even popped back into my life?

No comments: