Friday, February 18, 2011

kalau orang wat baik kt aku, aku balas balik berkali ganda baik.
kalau orang wat jahat kt aku, aku balas balik berkali ganda jahat.


it's a vicious cycle. but you forced me to do it.
so, if you want me to be a bitch, I'll be one.
if you want me to be your best-est friend, I'll be one.
I'll let you decide.


sekian.


this is a general post to anyone. 
saper yg nk wat jahat kt aku tu, pikir2 balik.
saper yg nk wat baik, you won't regret it, I promise.
orang yg btul2 kenal aku, tau ah kan pasal nih.


and again, jgn sesuka hati interpret aper yg aku tulis kt sini.
aku dh penat ngan orang yg sesuka hati rasa dia kenal aku sangat. interpret sumer bnde yg aku tulis. no, you don't. 
nk kepastian, jumper aku. jgn wat andaian sendiri. 
aku dh fed up.

4 comments:

syi Er said...
This comment has been removed by the author.
syi Er said...

i wanna be ur best-est friend lah aini! hehe. miss ya.

Izzat Iskandar said...

ak macam kenal ayat jangan buat andaian sendiri tu hihi

Aini Naz said...

syeera: you ARE my best-est friend!
miss you too! huugggssss <3

atok: aku dh phm prasaan ang. haha